آريو روبن
تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, | 21:14 | نویسنده : mohammad mahdi

 سال تی او را به افکار بازنشستگی منجر شده است. 


28 ساله سابق چلسی و رئال مادرید ستاره NOS کانال تلویزیونی هلند گفت که بازنشستگی "ثابت افکار من است و نه فقط در حال حاضر" در حالی که در سفر به کوه های آلپ باواریا به دیدار اسکیت باز سرعت هلندی سون کرامر. 

"من می خواست به دور چکمه های فوتبال من و پایان زندگی حرفه ای من،" او گفت. "من مناجات از صدمات به عنوان بالا به عنوان سقف است که باعث می شود من بسیار غم انگیز گاهی اوقات." 

از پای شکسته در حالی که بازی برای چلسی در سال 2004 به مشکل همسترینگ خود را - - صدمات جام جهانی 2010 ™ فینالیست سوخته و در هر یک از هشت سال گذشته او را به آسیب تسلیم حداقل یک بار. 

من می خواست به دور چکمه های فوتبال و پایان زندگی حرفه ای من. 
روبن 
مشکل همسترینگ او در پایان ماه سپتامبر در پیروزی 3-0 بیش از ولفسبورگ رنج می برد آخرین تا او را تحت تاثیر قرار است و او را دیدم بعد از 67 دقیقه از بازی بوندسلیگا به ارمغان آورد. از آن زمان به بعد، او وقت خود را در حال اجرا های متعدد و توانبخشی جلسات آموزش صرف، اما سرخوردگی ابدی صبر روبن در گذشته به حد مورد آزمایش قرار گرفته و در سمت چپ او احساس کم است. 

"درد بیرون می آید و به من و تابش به همسترینگ من هیچ زمان برای بازگشت به بازی، او اعتراف کرد. "من فرض آن به مدت طولانی [] به زخم التیام یابد." 

پدر آرین و مشاور، هانس روبن، به سرعت به بازی کردن هر گونه بحث بازنشستگی. "او برای بایرن بازی دوباره در اسرع وقت،" روبن ارشد کانال های تلویزیونی آلمان Sport1 گفت: بپذیرند، در حالی که پسر او بود "کمی نا امید." 

اما او نمی خواهد بازنشسته در هر صورت، او در حال کار سخت در باز گشت خود را در بایرن مونیخ. 

روبن شش ماه از فوتبال پس از 2010 نهایی جهان پس از آفریقای جنوبی با عضله پاره بازگشت و موقعیت خود را دوباره صبر می نامد از دست رفته است. "این چیز مهمی نیست، اما ما نمی توانیم بگوییم که دقیقا زمانی که درد خواهد بود رفته،" مدیر بایرن از ماتیاس Sammer ورزشی گفت: مجله آلمانی کیکر. 

"ما به او کاری به نفع مداوم بحث هنگامی که او به عقب خواهد بود." Thomas Mueller (L) of Muenchen talks to his team mates Arjen Robben (C) and Toni Kroos (R)

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: